RD - Servis, údržba a oprava techniky - manipulátor teleskopický JLG 4017 RS

Základní informace


Název zadávacího postupu

RD - Servis, údržba a oprava techniky - manipulátor teleskopický JLG 4017 RS

Systémové číslo NEN

N006/24/V00024581

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00024581

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

12. 08. 2024 13:56

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

02. 09. 2024 06:30

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Jiří

Příjmení

Vlach

E-mail

vlachj@army.cz

Telefon 1

+420 973404522

Předmět


Popis předmětu

Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je poskytování služeb, kterými se pro účely této VZMR rozumí " Servis, údržba a oprava techniky - manipulátor teleskopický JLG 4017 RS" pro VÚ 6624 Olomouc dále specifikované v zadání této VZMR. Služba - Servis, údržba a oprava techniky - manipulátor teleskopický JLG 4017 RS bude provedena dílčím způsobem. Rámcová dohoda bude uzavřena s vítězným uchazečem na dobu 24 měsíců a plnění bude prováděno na základě objednatelem vystavených Výzev. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Součástí zadávací dokumentace je "Cenová specifikace díla" (spotřební koš) viz. příloha č. 1, zadavatel požaduje její vyplnění ve vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení (nejlépe ve formátu pdf a také v původním formátu) do el. nástroje jako součást nabídky. Cenu, která byla vypočtena na základě vyplnění tabulky v "Příloze č. 1 – „Cenová specifikace díla" (spotřební koš), zadejte přesně bez zaokrouhlování do předmětu el. nástroje jako "Celkovou nabídkovou cenu". (Celková nabídková cena uchazeče vypočítaná v „příloze č. 1 - Cenová specifikace díla“ obsahující jednotlivé položky služby, která je součástí tohoto výběrového řízení a zároveň má sloužit jako příloha k Rámcové dohodě při výběrovém řízení, nestanovuje výši předpokládané hodnoty veřejné zakázky, ale slouží pouze pro nacenění jednotlivých položek služby a pouze pro vyhodnocení nabídek uchazečů.) Součástí zadávací dokumentace je příloha č. 2 - "Ceny za ostatní náklady" (přeprava), zadavatel požaduje její vyplnění ve vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení (nejlépe ve formátu pdf a také v původním formátu) do el. nástroje jako součást nabídky. Cenu, která byla vypočtena na základě vyplnění tabulky v "Příloze č. 2 – „Ceny za ostatní náklady", zadejte přesně bez zaokrouhlování do předmětu el. nástroje jako "Celkovou cenu za ostatní náklady dle přílohy č.2". Součástí zadávací dokumentace je návrh Rámcové dohody viz. příloha č. 3, zadavatel požaduje její vyplnění ve vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení do el. nástroje jako součást nabídky (nejlépe ve formátu pdf a také v původním formátu). Zadavatel požaduje záruční dobu služby nejméně 12 měsíců na ND a 12 měsíců na práci. Zadavatel požaduje přiložit následující kvalifikační dokumenty (nejlépe ve formátu pdf): a) Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, ne starší 3 měsíců; b) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, ne starší 3 měsíců; c) Písemné čestné prohlášení k základní způsobilosti, ne starší 3 měsíců. Součástí nabídky budou také přílohy prokazující kvalifikaci uchazeče. Nedoložení kvalifikace ani po opětovné výzvě bude ze strany zadavatele bráno jako nesplnění základních předpokladů a tato nabídka bude vyřazena před hodnocením nabídek. Uchazeč nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena stanovená v příloze č.1 a v příloze č.2 bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady uchazeče s poskytnutím služby. Řádně zkontrolujte ceny zadané do el. nástroje. Tyto ceny nemůžou být upraveny ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem v poměru - nabízené celkové ceny, ceny za ostatní náklady a míry slevy na ND za splnění kompletního rozsahu zakázky při dodržení požadavků výběrového řízení. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 30 pracovních dnů od lhůty pro ukončení podání nabídky. Po vyhlášení výsledku výběrového řízení běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost odvolání proti výsledku výběrového řízení.

Kód z číselníku NIPEZ

50800000-3

Název z číselníku NIPEZ

Různé opravy a údržba

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

50800000-3

Název z číselníku CPV

Různé opravy a údržba

Název předmětu

Různé opravy a údržba

Textové pole pro popis místa plnění

provozovna objednatele; Místo plnění lze změnit z důvodu případného provedení servisního výjezdu do místa nasazení opravované techniky na základě vystavené výzvy k rámcové dohodě ze strany objednatele.

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailServis, údržba a oprava techniky - manipulátor teleskopický JLG 4017 RS50800000-3Různé opravy a údržba

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail25. 09. 2024 11:34Uveřejnění účastníků
Detail25. 09. 2024 11:34Uveřejnění výsledku
Detail06. 09. 2024 10:39Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail12. 08. 2024 13:56Uveřejnění zadávacích podmínek